תעודת אחריות למחמם מים PALOMA מס' ______________
שם הלקוח | כתובת | |||||
המוצר | מס' סידורי | דגם | ||||
תאריך התקנה | תאריך רכישה | מקום רכישה | ||||
פרטי המוכר/מפיץ | תאריך תום אחריות | |||||
שם מתקין | טלפון |
דורגז החדשה בע"מ (להלן- "דורגז") מברכת אותך על רכישת מחמם המים (להלן- "המוצר"). המוצר אותו רכשת הינו באחריות חברת דורגז לתקופה של שנה/שנתיים לפי ההסכם עם הצרכןשנה מיום מכירת המוצר והתקנתו בידי מתקין גז מטעם דורגז ( להלן- "תקופת האחריות") והיא כפופה לתנאים אשר יפורטו להלן:
- בתוקפת האחריות דורגז אחראית לתקן כל קלקול שנתגלה במוצר, בלא תמורה, להחליף את המוצר, כולו או חלקים ממנו, כאשר החלפתם נדרשת לביצוע התיקון כאמור וכן לתת שירותי אחזקה הדרושים לשמירה על תקינות פעילות המוצר.
- האחריות חלה על מחמם המים בלבד ולא תחול על מערכות נלוות כדוגמת חשמל, צינור צינורות מים, מעמד לנשיאת מכשיר, המערכת הסולארית המחוברת בצנרת למחמם וכד'פלטה, מעמד לנשיאת מכשיר וכד'.
- היה ותיקון המוצר בתקופת האחריות כרוך בהחלפת חלקים בו, תחליפם דורגז בחלקים מקוריים חדשים היה ודורגז לא הצליחה לתקן את המוצר בתקופת האחריות ולהחזירו למצבו טרם הקלקול, מתחייבת דורגז לספק ללקוח מוצר חדש זהה או מסוג איכות דומים ושווי ערך או להשיב ללקוח את התמורה ששילם בעד המוצר, לפי החלטת דורגז.
- לאחר תיקון הקלקול או ביצוע ההחלפה, יינתן ללקוח אישור בכתב ובו יפורט מהות התיקון שבוצע או מהות ההחלפה, לפי העניין.
- הואיל ונדרשת התקנת המוצר על ידי מתקין גז בעל רישיון כתנאי להפעלת המוצר, תחול אחריות זו גם על ההתקנה, ובלבד שההתקנה בוצעה על ידי מתקין גז בעל רישיון כחוק מטעם חברת דורגז. במקרה כזה, תחל תקופת האחריות של דורגז במועד סיום ההתקנה, אך לא יאוחר משנהמ-6 חודשים ממועד הרכישה, ובלבד שעד למועד התקנת המוצר לא עשה הלקוח שימוש במוצר שנמסר לו והמוצר נשמר בתנאים ראויים העונים לדרישת דורגז ובאריזתו המקורית. אחריות זו תחול ביחס לרוכש המקורי של המוצר אשר שמו מצוין בגוף התעודה, בכתובת ההתקנה לעיל.
- הלקוח יהא רשאי לדחות את מועד השימוש במוצר ובלבד שלא חלפו יותר מ-12 6 חודשים ממועד רכישת המוצר והצרכן דיווח לדורגז על כך ואחסן את המוצר באריזתו המקורית, בתנאים ראויים כל שלא יגרם כל נזק למוצר.
- במקרים שיפורטו להלן, לא תחול האחריות לפי תעודה זו ותיקון המוצר, הובלתו או החלפתו, לפי העניין, תהא כרוכה בתשלום על ידי הלקוח בהתאם למחירון דורגז ובלבד שהקלקול במוצר נגרם באחד מאלה:
- הקלקול נגרם על ידי שימוש במוצר הנוגד את הוראות השימוש שנמסרו בכתב למחזיק המוצר.
- המכשיר תוקן או הוכנסו בו שינויים על ידי אדם שלא הוסמך על ידי דורגז .
- הקלקול נגרם בזדון או ברשלנות שלא בידי נותן אחריות זו, שליחו או עושה שרות אחזקה מטעמו.
- הקלקול נגרם כתוצאה מכוח עליון שהתרחש לאחר מסירת המוצר .
- הפרעה באספקת המים ו/או החשמל ו/או הצטברות משקעים / אבנית ו/או כיסי אויר ו/או העדר או קלקול שסתום ו/או שבר זכוכית ו/או נזק מקיפאון.
- במקרה של תקלה, על הלקוח לדאוג להפסקת הפעולה של המוצר, לרבות הפסקה של זרם הגז, מים וחשמל למוצר ומניעת השימוש בו. הלקוח יודיע מידית לדורגז ולספק הגז על התקלה ומהותה. בעת ההודעה ימסור הלקוח את פרטיו ואת מס' הסידורי של תעודת אחריות זו.
- לאור קשיות המים הקיימת בישראל, עלולה להצטבר אבנית במחמם, דבר שיפגע בתפקוד המכשיר. לצורך מניעת התופעה, הלקוח נדרשמומלץ ללקוח להזמין שרות שנתי לטיפול באבנית. השרות כרוך בתשלום בהתאם למחירון דורגז.
שירות לקוחות: *8747 טלפון חירום: 03-9533533 | |||||||
שם הלקוח | כתובת | ||||||
המוצר | מס' סידורי | דגם | |||||
תאריך התקנה | תאריך רכישה | מקום רכישה | |||||
פרטי המוכר/מפיץ | תאריך תום אחריות | ||||||
שם מתקין | חתימת לקוח |