
בניין משותף
החלפת ספק גז בבניין משותף - פשוט, קל ומהיר
מעוניינים להצטרף גם אתם לאלפי לקוחות שעברו לדורגז והתחילו לחסוך עשרות אחוזים מהיום הראשון?
כל מה שנדרש מכם זה להחתים רוב של יותר ממחצית בעלי הדירות הצורכות גז בבניין (51%).
במידה ומאגר הגז שלכם מספק גז לעוד בניינים יש צורך בהחתמת רוב בכל בניין בנפרד.

וועד בניין משותף
בבניינים ישנים שבהם אספקת הגז בוצעה על ידי מכלי גז פרטיים לכל דייר, הייתה האחריות לאספקת הגז ולתחזוקת המכלים מוטלת עלכל לקוח בנפרד. בשני העשורים האחרונים, עם זאת, השימוש במכלי הגז הפרטיים כבר הרבה פחות מקובל ובבניינים משותפים (וודאי אלה אשר נבנו בשנים האחרונות) מוקמת מערכת גז מרכזית נסתרת ומאובטחת המותקנת כחלק מתשתית הבניין ומספקת גז לכל דיירי הבית.
בנקודה זו, נכנס תפקידו של וועד הבית כמי שנטל על עצמו את האחריות על תחזוקת הבניין השטופת, מהווה גם הגורם המפקח על תחזוקת מערכת הגז המרכזית בבניין והוא הגורם העומד בקשר מול חברת הגז לצורך ביצוע בדיקות בטיחות, תיקונים ותחזוקה.

בית צמוד קרקע
החלפת ספק גז בבית פרטי צמוד קרקע - פשוט, קל ומהיר
לקוח פרטי הגר בבית פרטי צמוד קרקע וברשותו גלילי גז של חברה זרה והמבקש להחליף את ספק הגז מתבקש להעביר לדור אלון גז את "טופס סיום חוזה והמחאת זכות להחזרת דמי פיקדון".
את הטופס יש להעביר לפקס 09-7931525 או לדוא"ל Info.Gas@dorgas.co.il
לסיוע טלפוני ניתן להתקשר 8747*

גז לעסקים
עסקים עושים עם מקצוענים בלבד.
פתרונות אנרגיה, תכנון, הקמה ואספקת גז ללקוחות עסקיים מכל סוג וגודל.
אחד מתחומי המומחיות של דורגז החדשה הוא פיתוח פתרונות גז מערכתיים ללקוחות במגזר העסקי.
אלפי לקוחות עסקיים, בהם מסעדות ובתי קפה, מאפיות, בתי מלון, מכבסות ועוד, נהנים כבר עשרות שנים משירותיה של דורגז החדשה הכוללים ייעוץ הנדסי, תכנון, הקמה ואספקה של מערכות גז מתוחכמות המשלבות טכנולוגיות מהמתקדמות בעולם.

טפסים דיגיטליים
בקשה להצטרפות קבלת חשבונית במייל - לחץ כאן
בקשה להצטרפות לדור אלון גז לבית פרטי - לחץ כאן
בקשה להצטרפות לדור אלון גז במונה - לחץ כאן
מחמם מים פלומה תוצרת יפן ב-60 תשלומים ורק 1 ש"ח ליום- לחץ כאן
הוראות בטיחות לטיפול במיכל גז נייד - אישור לקוח - לחץ כאן
תצהיר בגין אי ביצוע שינויים במערכת הגז - לחץ כאן

שימוש בטוח
הפעלת מכשיר
- לפני הפעלת מכשיר הצורך גז, וודאו שאין ריח גז בדירה, שכל ברזי הגז של המכשיר סגורים ושחיבורי צינור הגז הגמיש הם שלמים.
- הפעלת המכשיר תתבצע על פי הוראות היצרן בלבד.
- יש לסגור את ברזי הכיריים, את ב רזי הניתוק שעל הקיר ואת ברזי מכלי הגז ולסגור את ברז הגז של מונה הגז הדירתי (באספקה מרכזית).
- אם מופיע ריח גז בבניין, יש לסגור את ברז הגז הראשי של הבניין, לפתוח חלונות ודלתות ולאוורר את החדר או הדירה.
- יש לפנות את הדירה מדיירי הבית ולהודיע לשכנים.
- בשום אופן אין להפעיל ולנתק תאורה ומכשירים חשמליים ואין להדליק אש!
- יש להזמין טכנאי באופן מיידי מסניף "דורגז החדשה" באזור מגוריך, או במוקד חירום הפועל 24 שעות ביממה
בטלפון - 03-9-533-533.

שאלות ותשובות
שאלה: אני מתגורר בבניין משותף, כיצד ניתן להחליף את ספק הגז?
- הורד את "טופס יפוי כוח והודעה על החלפת ספק גז" מהאתר
- החתם את רוב בעלי הדירות הצורכים גז. (לפחות 51%)
- העבר אלינו את הטפסים עם החתימות לפקס 09-7931525 או לדוא"ל Info.Gas@dorgas.co.il
- ומכאן אנחנו נשלים את כל המהלך.
שאלה: האם החלפת ספק הגז עולה לנו הדיירים כסף?
- לא.
תהליך החלפת ספק הגז נעשה ללא כל עלות לדיירים. להיפך, אנו נדאג להוזלת מחירי הגז שאתם משלמים כיום.